המעבדה לכתיבה — סדנה דו-שבועית לפיתוח טקסטים
סדנה דו-שבועית לפיתוח טקסטים מתמשכים בהנחיית אורלי סיגל וליאת לב-רן, סופרות, מנחות ומלוות כתיבה. פותחת שנה חמישית. מפגשים מונחים לכתיבה עם ליווי בין המפגשים. ימי רביעי אחת לשבועיים, 20:00-22:00, בבית יד לבנים תל אביב או בזום. קבוצה אינטימית, מספר מקומות מוגבל.
- מנחה: אורלי סיגל, ליאת לב-רן
פרוזה · תל אביב · מקוון · למתקדמים