שלי מרכוס

"בינינו"- מפגשי כתיבה נשית בפרדס חנה- אוהל אדום של כתיבה. אחת לחודש נתכנס בסלון אינטימי כדיי לחקור, לדבר ולכתוב נשיות. "בינינו" הם מפגשי כתיבה נשית- מפגשים של עומק, השראה וחיבור. דרך הכתיבה אנחנו פוגשות את עצמנו, שומעות קולות אחרים, ויוצאות עם טקסטים חיים ועם משהו חדש בפנים.

כתיבה נשית · כתיבה יוצרת · מפגשי נשים

קשור באינדקס